vrijdag 1 juni 2007

Ode aan het oranje!

Gooi een van uw dagelijkse koffies over uw toetsenbord. Bijna was het zover, ware het niet dat ik blijkbaar te goede reflexen heb. Voor die ene keer dat ik ze niet nodig heb, gaan ze eens optreden. Ironic, again.
Anyway de koffie was niet nodig gezien er andere problemen waren waardoor hij van zijn bureau naar ons mocht afdalen. The truth is orange zeggen de aspi's vaak. En ja ode aan het oranje all the way. Want oranje staat hem, oranje staat hem zelfs heel goed (zeker met die ruige ongeschoren look). Het zou natuurlijk nog beter staan bij men thuis op de vloer. Haha, who am I kidding? He's just beautiful eyecandy...

Ja mysterieuze commentator, trouwe lezer en supporter. Ik ben nog steeds benieuwd...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja what can I say..M'n mysterieuze telepathische krachten zullen ervoor gezorgd hebben dat al mijn vooropgenoemde trucjes niet meer nodig waren!
En ja, hij ligt dan mss niet op uwe vloer maar het oog krijgt ook al wat het wil (zo te horen toch..)
Enjoy en brand hem voor eeuwig op uw netvlies m'n beste!

xx

just me zei

alleen op de vloer? of ook op het bed/ keukentafel/ ... ? :p

Eva zei

Ik heb het hier over het oranje shirt meisje...

just me zei

ah, enkel over de verpakking dus en niet de inhoud. tja, denk mss eens verder over de inhoud dan :p

Eva zei

Hmm lijkt me niet het type dat zomaar zijn pc van het bureau zal duwen :p I'll let you know... Haha right... Je kent me goed genoeg om te weten dat hij iets zal moeten doen en niet ik...