woensdag 11 april 2007

Over bloeddrukverhogende dokters en tweewekelijkse seks

Zo een dagje op de redactie heeft soms veel onverwachte wendingen. Mensen die verwachtensvol opkijken bij het horen van het woordje seks en dan weer achter hun pc wegzinken, mensen die bij de vraag of tweewekelijkse seks geïnterpreteerd wordt als zijnde 1 maal seks per 2 weken zeer snel melden dat twee maal seks per week te veel is, mensen die fantaseren over hun huisdokter en waardoor ook hun bloeddruk stijgt... Je ziet het hier allemaal... of gaat het hier om een en dezelfde persoon? En nee het ben ik niet. Ik kijk slechts op omwille van de reacties... Lachen, gieren, brullen...
Hoewel het niet altijd rozegeur en maneschijn is... Te vaak zit ik met mijn vingers te draaien omdat ik blijkbaar te snel werk. Maakt da mee, een Antwerpenaar die tegen een Limburger zegt dat ie te snel is... ik vraag me al af hoe ik uit deze drie maanden stage kom. Beautyqueen and fashionista ten top of mijn ouwe getrouwe zelf? Meer informatie volgt op 15 juni 2007 in een extra nieuwsflash... Ondertussen hou ik u verder op de hoogte van deze transformatie. Ik heb alvast een scoop: Eva heeft hoge hakken gekocht... ooooo....

Geen opmerkingen: