zondag 25 maart 2007

Update

Hier zitten we dan... twee weken verder... het opstaan is nog steeds zwaar, het slapen gaan veel minder. Eva slaapt namelijk waar ze zit, staat, ligt, hangt... Leuke eigenschap toch? Het werk wordt steeds leuker, ik zal ze daar gaan missen bij de Milo, na deze drie maanden zonder vakantie (vakantie is voor losers zo blijkt ;)) Alle dagen valt er wel een woord over seks (de Jeremy Irons moet maar iets in mijn oor zeggen en ik zen der, aldus een collega) Hmm ja en dan dacht ik dat alleen tieners of twintigers zo dachten. Niet dus. Zo wordt een verkeerde mood (lees: tornado) vaak toegeschreven aan het gebrek aan seks ofwel aan het hebben van slechte seks. Wat is nu het ergste? Er geen hebben of er wel hebben maar onbevredigende? Ik zou voor het laatste gaan. Misschien is er simpelweg geen spanning en geloof mij, die spanning is nodig. De aantrekkingskracht die daaruit voortkomt is hét. Maar kom, genoeg over seks. Het is uiteindelijk iets voor de massa :D Right Eva, dream on...
Voorts niks nieuws onder de zon, buiten dan mijn daguitstappen nr Brussel, Antwerpen en andere met de camionettes of de mooie peugeot van sanoma. Zalig toch zo'n rijbewijs en zo'n stageplaats. Alles voor dé Milo...

4 opmerkingen:

just me zei

Ja Eva, zeks is inderdaad voor de massa, daar doe je toch nie aan mee he, die massaconsumptie?

Over iets anders nu. Die camionette en peugeot kunnen die jouw ralyy-rijstijl wel aan? :p

Eva zei

Zeks? :D En ja hoor, die camionettes en die peugeot hebben het wonderwel overleefd. Zeker als je weet dat die camionettes niet optrekken...

Eva zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Pieterjan zei

Hoe ging dat spreekwoord nu weer?

Zelfbevrediging is het begin van alle wijsheid ;-)