zaterdag 3 maart 2007

Don't go changing...

God man, 3 maart... nog exact 9 dagen en dan begint de stage. Nog exact 3 dagen om de grote klus, die mijn eindwerk heet, te klaren. Times are changing en niet alleen de times. Mensen, relaties, sfeer, noem maar op, en ook ik verander. Going downhill weliswaar. U merkt het al, deze blog is niet geschreven met het grootste positivisme in de wereld. Helaas. Integendeel, het grootste pessimisme komt beter in de buurt. Misschien ben ik gewoon niet klaar voor de veranderingen, en kost het wat tijd vooraleer deze nieuwe situaties wennen. Als dat zo is dan wil ik toch dat er enkele dingen blijven zoals ze enkele weken terug waren. Om het kort even samen te vatten, alles wat was is niet meer. Ze hebben ruimte gemaakt voor nieuwe dingen zij het niet dat deze niet altijd zo geweldig zijn. En ik weet best wel, dat u niets meer weet met mijn eeuwige mysteries maar zo ben ik nu eenmaal. One day you might get to close and then I'll have to push you away...

Geen opmerkingen: