donderdag 24 mei 2007

Fucked inside out!

You wanna get fucked inside out? You really do? Maybe. If possible write sex zegt de PJ dan... Wat is er mis met de wereld. Ze zingen erover, ze praten erover -al dan niet in een taboesfeer-, ze kijken ernaar. (Let op de subtiele referentie naar ze... bedoel ik hier iets mee??) We kunnen tegenwoordig mensen indelen in twee categorieën, zij die te veel seks hebben en zij die te weinig seks hebben. De overseksten en de onderseksten. Hell, what do I know... Misschien was Hitlers benaming Ubermensch en Untermensch wel op die manier bedoeld. Een groot denker, een groot uitvoerder, een groot sadist... Maar ook hij was dus al met seks bezig. Can't blame the guy. In welke categorie ik me bevind laat ik in het midden. über of unter? For me to know, for you to find out. En dat zal u snel geweten hebben. Nu, ik draai om de pot, zo blijkt. Altijd goed in geweest; zal ook altijd zo blijven. Heel af en toe to the point. En ook dat zal u geweten hebben. Dus bij de volgende vraag of het wel degelijk inside out moet zijn zal ik spontaan antwoorden: nee dank u, inside alleen is ook ok! En voor zij die denken dat ik stilaan een Hitler obsessie ontwikkel, dan zal ik u moeten ontgoochelen. It's not because I like the movie, that I like the guy!

Geen opmerkingen: