dinsdag 22 mei 2007

I promised myself...

I promised myself. I promised myself not to think about it, not to care, not to give a shit, not to let it reign my life. And then there is that someone who would tell me that promises are made to be broken. Why else would we make them? So, yes. Even I make promises I can't keep. Even I break promises. We're all human aren't we? And we tend to overthink. Rational thoughts rule the world, my world. So here it goes: Dilemma nr. ... : How long can you keep someone out of your life? Especially if you know that person on the 31d of May for two years. Two whole years in which you shared almost everything. Is it worth to end such a friendship? Maybe it is, even if the phrase 'Don't wanna see you anymore' hasn't even been pronounced but it has been thought off. What do you do if that person hurt you that much? Go on without them or leave all things behind and start over? Again.
Too damn hard. Well, whatever it's not up to me anymore... it's up to you.

Voila, hopelijk een van de laatste staaltjes zelfbeklag die u hier zal vinden. Op naar leuke thema's zoals die leuke IT'er die hier af en toe de collega's uit de nood moet helpen. Jammer genoeg ben ik er niet meer in geslaagd mijn pc te laten crashen. iMacs zijn duidelijk betere kwaliteit dan Microsoft rommel, aangezien ik er steevast in slaag mijn pc thuis wél te laten crashen. Isn't that ironic. Andere manieren vinden dan maar... Bij deze... tips zijn altijd welkom aan dit adres! En snel wat. Laat die kleine, doch goed gevulde hersenen eens werken en bedenk een manier om deze zwartharige adonis aan mijn iMac te krijgen. Schneller, schneller... Daar zijn ze weer, die leuke Duitse woordjes. Zoals den Alex ons al zei, Duits klinkt al snel zeer bedreigend. And I like it. Hoewel, niet elke Duitse zin kan me bekoren. Zo is er die befaamde 'Ich habe es nicht gewusst!'. Right, maak dat een ander wijs...

4 opmerkingen:

just me zei

Eva en haar IT-kerels ...
zelfbeklag is soms nodig, en idd beloftes worden vaak gebroken, te vaak zelfs, zolang je er niemand pijn mee doet mag je ze gerust van mij breken :D
en pc's laten crashen, da kunt ge zo goed en ineens niemeer foeifoei, die milo doet niks goed met u :p

Anoniem zei

1) één of meerdere van uw dagelijkse koffie's over het toetsenbord van de vervloekte imac gooien
2) een paar viruskes erop zetten
3) met een pen uw scherm martelen ("per ongeluk" weliswaar -> oops I'm afraid my pen just slipped!)
4) ...
Kom op IT-kerel, give it to Mina!

Anoniem zei

veel alex agnew kijken?

Indien uw IMAC daadwerkelijk een kwaliteits ding zou zijn, Zal hij eveneens de geest onder de erbarmelijke humor van Alex - you're not even trying - Agnew

Maar ik vrees dat dit geheel naast de kwestie is? Mijn excuses voor weeral mijn frustratie omwille van het feit dat ik Alex - antwerps blijft een suckaccent - Agnew eigenlijk helemaal niet goed vind.

't Is als zeggen dat mijn vreselijke tekening van tijdens PO vergelijken met Matisse en het ook kunst noemen omdat het met "verf" is gemaakt.

tot dusver mijn kritiek

u houd me weer van mijn studies, Romina omdat ik ervan hou u uit uw tent te lokken ^^

Anoniem zei

ge hebt precies beter dingen te doen dan uit uw tent te komen? :o