woensdag 7 februari 2007

Het laatste avondmaal

Hoe een dag die zo kut begint toch zo super eindigt... Wel vandaag was zo'n dag. Mailtje van lector over overschreven deadline. Tja... ik was de hele tijd interviews aan het doen en de bewuste opdracht werd dus door mijn overwerkte hersenen naar de achterkant geduwd. Directeurs die niet wilden meewerken aan een interview of die simpelweg te bekrompen dachten... We maakten het allemaal mee. Vanavond uit eten met de klas en nog iets drinken... Een geweldig einde van de dag...

Wist je:

-dat cola in de auto drinken gevaarlijk is, vooral als het bewuste flesje hier dan ook al enkele minuten in rondgezwerfd heeft
-dat Karianne geen goede GPS is. 'Hier moet je dadelijk naar links'...
-dat Karianne de 'andere' links bedoelde
-dat dat in werkelijkheid rechts is
-dat Karianne daarom een echte GPS bij heeft
-dat ik dus verliefd was op deze GPS
-dat u mijn 'belevenissen' hier al een maand kan volgen
-dat ik beter mijn bed in zou kruipen
-dat het dilemma uiteindelijk nog niet is opgelost
-dat ik een levendige verbeelding heb
-dat het woord opblaaspop Martine op vieze gedachten brengt
-dat ik diezelfde gedachten heb bij het woord douche
-dat die onkuisheid te maken heeft met onze godheid (Titsie Witsie)
-dat ik toch niet zat heb (=> ben dus, dankuwel voor de correctie jongeheer Derwael) gezien de zever die ik momenteel verkondig
-dat PJ onder 'veilig naar huis rijden', een condoom in de auto dragen verstaat
-dat PJ dan ook raar is, net zoals zijn liefje
-dat ik hier teveel gezeverd heb voor vandaag
-dat ik mij met nuttige dingen ga bezighouden, slapen bijvoorbeeld

Arrividerci, Auf widersehen, Ciao, Haddoch, Tot muregeuh!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

-dat romina beter ne keer naleest wat ze schijft omdat er een knoert van een verkeerd werkwoord in de 14e wist-je-dat staat

Anoniem zei

de wetenschap dat ik uw blogs dikwijls lees in combinatie met mijn zinsbouw had mij verraden hè?

Anoniem zei

hahahahaha, Eva, het enige dat ik hierop te zeggen heb is: 'Hete douche!'