zaterdag 10 februari 2007

't Zit erop!

Zoals ik al eerder had gezegd is mijn laatste les al een week achter de rug, maar nu is ook de projectweek voorbij. Twee weken tijd om zitten te kniezen over wat was en over wat zal komen. Twee weken om te blokken en m'n eindwerk te schrijven. Twee weken van overpeinzing met andere woorden. Eén ding is zeker, hoewel ik nooit gedacht had dat ik dit ooit zou zeggen ga ik de Xios missen. Ook heb ik al eerder op deze blog beweerd dat ik dit de rest van mijn leven wil blijven doen, en dat gevoel is enkel sterker geworden door de projectweek. Zalige, helaas voorbije tijden!

U merkt het al, ik ben niet in zo'n superbui vandaag. De dag begon thans goed, ik werd wakker met een voor mij speciaal iemand in gedachten, voorafgegaan door mijn moeders stem natuurlijk. Daarna een bericht: 'Het Belang al gelezen?' Ik opende de 1 van de krant op internet en daar stond het in rode letters 'Xios gebuisd voor journalistiek'. Excuseer?? Ik ben het er absoluut niet mee akkoord. Het gaat hier om een rapport van 2005, een jaar waarin de directeur overleed en waarin er een wissel van opleidingshoofden was. Ik ga hier niet beweren dat het vorige opleidingshoofd slecht was maar deze is in elk geval beter. Als er iemand is die ik zou meenemen van de Xios naar de KUL dan zou hij het wel zijn. Anyway ik ben nog steeds niet goed van het artikel, net als enkele andere mensen uit mijn klas. Hieruit blijkt nogmaals wat een krant HBVL is, puur sensatiegericht, want op pagina 65 gaan ze het hele gedoe wel nuanceren maar daar kijkt natuurlijk geen kat meer naar. Tijd voor actie dus. U hoort er nog van!!

Voorts niks nieuws onder de zon. How's life? Just livin' it...

1 opmerking:

Pieterjan zei

Stel hem een deeltijdse voor ginder ;-). Wieweet runt hij de hele zaak daar ook tegen uw laatste jaar.