dinsdag 13 februari 2007

Screw Valentine!

Jaja er zat weer een nieuwe saaie post aan te komen... over de nieuwe Microsoft Office en mijn onhandigheid of euhm mijn stom zijn om het beter te verwoorden. Informatie bij downloads zijn er om een reden zo blijkt... MAAR die informatie ga ik u besparen, morgen is het immers Valentijn... *zucht* Cupido stalked mij! Mijn mailbox zit vol met 'Wil jij je geliefde ook een Valentijn bezorgen om nooit meer te vergeten? Klik dan hier'... Ten eerste: ik heb geen geliefde en ten tweede: als ik een geliefde had zou ik die wel altijd iets geven om nooit te vergeten, elke dag! Ik zou het nog vertikken om het speciaal op Valentijn te doen... 'Valentine's Day is a day invented by greeting card companies to make people feel like crap.' Voila, vind ik ook!
Niet dat ik zo frigide ben maar allemaal op commando lekker verliefd liggen doen vind ik maar niks. Waar is het spontane gebleven?? Ik voel de vraag al oprijzen... Bent u dan nooit verliefd geweest? Absofuckinglutely en misschien ben ik het op dit eigenste moment wel, maar dat laat niet weg dat ik die 'toestand' verklaar/vier waar en wanneer ik wil, denk ik dan... Tis de commerce weer natuurlijk he ;)

Aan de non-believers... have a nice normal day
Aan de believers... euhm have a nice 'sell your soul' day...

Cheerio!

2 opmerkingen:

just me zei

Je hebt misschien wel gelijk eva, maar ja laten we ons niet een beetje vangen door die commerce. Dat liefde verklaren/vieren heeft altijd zijn time and place en dat is niet valentijn. Het is een beetje fake, maar ik ben ook schuldig :D

Anoniem zei

Heerlijk die frustratie "it's cool to hate"