vrijdag 2 februari 2007

So far so good...

Tien na vijf in de ochtend. Vroeg opgestaan Eva? Nee, nog niet gaan slapen meneer/mevrouw/hermafrodiet. De job of voorlopig nog de opleiding van mijn leven heeft me tot nu wakker gehouden. En ik moet zeggen, hoe langer ik dit doe, zoveel meer doorzettingsvermogen ik krijg. En dit zonder Baileys of Haagen Dasz Cookies and Cream. Nee vanavond had Eva een andere muze, maar ze is weliswaar in dezelfde branche te vinden. McFlurry! Bij deze ben ik gered van het alcoholstigma dat me boven het hoofd hing. Hoewel... Het onderwerp van mijn 6000 tekens lange reportage heeft met alcohol te maken. Ik ben er nog steeds niet goed van. Twee derde van de twaalfjarigen drinkt dus al alcohol. Ok, ik ben helemaal niet achterlijk maar twaalfjarigen? Dat gaat echt te ver. Maar ik wijk af.
Ik wilde enkel melden dat het me voor de wind gaat momenteel. Mannen veraf, deadline eindwerk plots veraf. Hoe zalig kan het leven zijn? :)

3 opmerkingen:

Unknown zei

Om even te helpen: Mannen veraf? Dat is alleen fysiek zo hoor, psychisch zijn ze nog even kort... dus eigenlijk helpt het niet :p

dikke x

Pieterjan zei

Mannen veraf, eindwerk veraf...

Adam dichtbij? :p

Wat die alcohol betreft, denk ik dat gegevens daarover enorm vatbaar zijn voor interpretatie. Ik drink al sinds mijn 11e alcohol. Maar het duurde tot mijn veertiende sinds ik op elk familiefeestje wel eens een wijntje of pintje dronk en tot mijn 15-16 voor ik dit regelmatig deed.

just me zei

Op tijd beginnen met het werk is blijkbaar geen optie dan. Ga ervoor zolang alles lukt en goed gaat. Mannen veraf is soms niet zo slecht, geeft je de kans een beetje afstand te nemen.