maandag 12 februari 2007

Nutteloze info

Yo poepkes! Gedwongen door mijn zin voor continuïteit zal ik ondanks een tanende inspiratievlaag toch maar iets schrijven. Tegen wil en dank dus. De dingen die echt de moeite waard zijn om over te schrijven komen dan weer op een ander vlak niet in aanmerking, u zou mij wel eens te goed kunnen leren kennen en what's the fun in that... Dus hier volgt niets meer of niets minder dan nutteloze informatie...
Ondertussen was ik alweer even afgeleid door de nieuwe man van m'n leven: den Alex! U weet wel, DE Alex Agnew. Hoe saracastisch kan iemand zijn?? Hieronder een voorsmaakje:



Lachen, gieren, brullen!!! Zijt daar maar mee getrouwd!! Verder niks boeiend te melden, buiten het feit dat de fameuze lezersbrief nog niet gepubliceerd is, dat er altijd maar meer duidelijkheid komt of dat die er zelfs al is en dat ik nog steeds op de vraag How's life? Just livin' it antwoord...

Geen opmerkingen: