zaterdag 3 februari 2007

Time has come

Tijd om na blessureleed het lopen weer aan te vatten. Tijd om alles van mezelf te geven op elk vlak, maar vooral op schoolvlak, maar vooral: tijd om beslissingen te nemen!

- Het lopen: na een maand zelfs bijna niet meer te kunnen wandelen ga ik morgen nog eens een poging doen om het beste van mezelf te geven. Zalig om drie kwartier lang enkel te denken aan het aantal rondjes dat je zal lopen, met uptempo muziek op de achtergrond. Drie kwartier personal time om alles even op een rijtje te zetten...

- Schoolvlak: mijn laatste lesweek zat er gisteren op. Ik ben er nog steeds stil van, want hoe zeer ik ook gevloekt heb op school en over tal van vakken, toch weet ik dat die een deel van mijn alles was, iets waar ik voor leefde (en ja soms ook tegen wil en dank). Op naar de examens en de stage. Eva wordt professioneel en het angszweet breekt al uit.

- Beslissingen: het dilemma dat me nu al meer dan een week parten speelt. Wat moet ik met 'Adam'? (En dit keer heb ik het niet over de ideale man hieronder beschreven) En wat met mijn best friend with benefits?

En idd, Lexie, mannen veraf maar toch nog dichtbij. What a wicked game to play...

1 opmerking:

faith zei

beste eva

ik weet als geen ander dat het leven soms ongelooflijk moeilijk kan zijn. De enige raad die ik u wil meegeven is... volg de raad van u hart, das altijd de beste raad...