woensdag 3 januari 2007

Crap

'Later that day I got to thinking about fairy tales. What if Prince Charming had never shown up? Would Snow White have laid in that glass box forever? Or would she have gotten up, spit out the apple, gotten a job and a health care plan and moved on with her life?'Goh hoe moet ik beginnen aan mijn eerste blog? Voor een studente journalistiek zou dit thans simpel moeten zijn, ware het niet dat ik mezelf niet ben vandaag. Als ik er zo over nadenk ben ik dat al een tijdje niet meer. Er zijn zo van die dagen (klinkt bijna als een Clouseaunummer :)) dat ge gewoon blijft zweven en de grond is ver te vinden. Wel laat ons zeggen dat de confrontatie met die grond nog niet zo lang geleden plaatsvond. Patat! Met mijn gezicht er tegen. And really, who gives a fuck? We zijn allemaal gefabriceerd om te vallen en om later, op elk moment, dat we willen weer op te staan. Zoals de quote uit Sex and the City (jawel ik ben een verstokt kijker) zegt, we gaan gewoon door. How hard it may seem... Voorlopig draaien we nog wel even die single van PCD, I don't need a man. En ja zoals een klasgenoot van mij reageerde: Yeah you do. Hij heeft gelijk maar ze zijn niet voor alles nodig natuurlijk. They're disposable.Maar het zal wel aan mij liggen denk ik, ge weet dat ze helemaal uw stijl niet zijn maar ge probeert het toch maar uit. You'll never know. Alvast één goed voornemen voor het nieuwe jaar, ga enkel voor de dingen die haalbaar zijn en probeer iets wat al lang op voorhand bepaald is niet meer te veranderen... Om het toch nog wat te nuanceren, blijven vechten voor de dingen waar ge wel in gelooft!

1 opmerking:

just me zei

iedereen zal wel een gevoeld hebben hoe hard die grond kan zijn. Maar blijven doorgaan is de boodschap.