maandag 29 januari 2007

With heart and soul...

Gigantische writer's block, hier aan de andere kant van het pc-scherm, of zal ik zeggen bij yours truly? De opdracht is thans simpel: schrijf een wervende tekst over The Weekly Overview. Ik hoor u al denken, ja een wervende tekst schrijven over iets wat je met hart en ziel doet kan toch niet moeilijk zijn. Wel nee inderdaad, juiste denkwijze maar zeer slechte timing. Het hart en de ziel zijn sinds twee dagen op zoek naar andere oorden wegens onbewoonbaarheid van dit levenloze lichaam. Lichtjes overdreven maar u snapt waar ik naartoe wil. Het gaat me gewoon niet. Ik slaag er steevast in om mezelf in een of andere driehoek te verwikkelen en uiteindelijk is het gewoon een vraag van wat wil je het liefst? Tja dat weet niemand natuurlijk, tenzij ik deze hardwerkende hersenen een zoveelste opdracht geef. 'Zoek binnen het hele systeem hetgeen waar mijn hart daadwerkelijk naar uitgaat.' En ja uiteindelijk weet ik wel wat ik wil maar wat als mijn hoofd mijn hart niet vertrouwt? Dan heet je Eva natuurlijk! (Het nodige sarcasme blijft me bij tot de dood vrees ik)
En bij deze staat mijn wervende tekst nog niet verder dan: Ja we hebben een uniek concept in Vlaanderen op de Xios Hogeschool, komt dat zien, komt dat zien. To die for, dat enthousiasme dat ik eraan verbind. Dus lieve Titsy Witsy, neem het niet persoonlijk, my time will come... eventually. En dit hopelijk nog voor 2 uur vannacht zodat de nachtrust mij een beetje piece of mind gunt...

Geen opmerkingen: