zaterdag 13 januari 2007

Things will go my way...

Ook al ooit wakker geworden met het gevoel dat je echt iets meegemaakt hebt de voorbije nacht? Dan weet je vast en zeker waar ik het over heb. Afhankelijk van het onderwerp waarover je de voorbije nacht hebt liggen piekeren, al dan niet dromend, is de mood gezet.
Blije momenten kunnen je vrolijk, enthousiast enzoverder maken, maar ze kunnen je ook met de neus op de feiten duwen. Bij mij was het laatste van toepassing met als gevolg dat het piekeren ook nog eens de rest van de dag zal blijven doorgaan. Leve de onwetenden en de I don't give a fuck people! Well I do! De onzekerheid knaagt, net genoeg om constant in mijn hoofd te zitten. Ik zou zeggen, get out of my dreams, get into your car/on your bike and just drive the hell out of here! Beetje cru gezegd maar zo moet het!!! Plankgas darlin'!! (De sarcastische noot is ook hier weer de drijfveer :) Aan u om ze te vinden en te weten wat ik meen)

1 opmerking:

Pieterjan zei

Ignorance is bliss.
De beloning voor bezorgd zijn is vaak de bezorgdheid zelf (niets dus).