vrijdag 19 januari 2007

Me, myself and my truckerfantasies

Zonet wilde ik mijn auto op de oprit van mijn opa gaan zetten toen er een of andere idiote trucker knal achter mijn oprit halt hield. Eerst naderde hij aarzelend met zijn vrachtwagen om dan toch tot volledige stilstand te komen om zo mijn oprit te blokkeren. Ik, ziek en dus pissig, kon hem bijna in de haren vliegen. MAAR geen nood dacht ik bij mezelf, is het niet zo dat vele vrachtwagenchauffeurs er behoorlijk gespierd uitzien en ze soms ook zo lekker vuil uitzien. Hier en daar een zwarte vlek heeft een seksuele fantasie er nooit slechter op gemaakt natuurlijk.
Die meneer nadert mijn raampje en as gay as can be zwaait hij opdat ik mijn deur zou openen. Daar stond ie dan, mijn fantasie in levende lijve. Zwarte krullen, een bril, een truckershemdje, en een jeans. BANG. Bubbel gebarsten. Het o zo aantrekkelijke uiterlijk ging dan ook nog eens gepaard met een Duitse tong. Ok op zich niet zo erg, ik blijk ook te vallen op die Hitlertypetjes. En ik ben nooit verlegen om de woorden Schneller Schneller. (Dit alles is natuurlijk te nemen met een grote zak zout). Dus ik bleef vriendelijk. Het heerschap wilde de weg weten naar de Monroe, een fabriek hier niet zo ver vandaan. Dus ik mijn euhm beste Duits boven gehaald. Dritte Ampfel nach euhm links? (met vragende ogen hoopte ik dat hij het doorhad). En ja hoor dat wist deze snuggere kerel nog net te begrijpen. Dan nimmen Sie die zweite Ampfel nach rechts und an Ihre rechter Seite sehen Sie... Ik moet mijn zin niet afmaken natuurlijk om aan te tonen dat mijn Duits rotslecht is. Maar ja meer dan Schneller schneller heb ik in bed niet nodig natuurlijk, Hitler will do the rest (dit is met 2 zakken zout te nemen welteverstaan).
Om tot een besluit te komen, onze lieve Duitse vriend maakt een resuméetje en weg was ie. En ik, ik ging naar die andere oprit en zo mijn lieve aantrekkelijke zetel in. Een fantasie die mij nooit zal teleurstellen!

1 opmerking:

Pieterjan zei

Ganz geil jah! En dan laat ge uw Duitse herder nog schieten ;-)