dinsdag 30 januari 2007

Mr. Baileys

De vorige post is gegrepen uit een MSN-gesprek tussen mij en Mike, een leider van bij mij op de chiro. Blijkbaar loopt hij over van inspiratie als hij terugkeert van het toilet. Toch even de oorsprong vermelden, voor het geval u mocht gaan denken dat al die zieke gedachten van mijnentwege waren. Niet dus, maar nu terug naar het echte werk. Ik vertelde gisteren over mijn wervende tekst voor de befaamde Xios folder. Na een billenklets van mijn collega die me vertelde dat ik wat meer bloggend moest overkomen greep ik naar de drank. Een glas Baileys deed wonderen. De tekst kwam alsof het niks was. Dus ja misschien veroordeel ik anderen te snel. Voor al diegenen die ik al alocholist genoemd hebt, bij deze mijn excuses. Ik zie er nu ook de positieve dingen van in. Alcohol geeft inspiratie, doorzettingsvermogen, enthousiasme en voor sommigen zelfs lef. Nu, dat laatste heb ik nog niet ondervonden maar de volgende test zit er alweer aan te komen. Ik hou u alvast op de hoogte. Nog even dit:

Do you feel you've won?
Don't you see I'm weaker with you
I hope you don't really think
That I'm better off without you
And I feel fine
Take my hand
Just be careful with it
I feel fine
Well, will you stick with me?
You're right if you don't
Cause I ain't easy now
Giving you a hard time
And I decided not to be
No not to be with you at all
But I haven't got a clue if
I'm handling this right
You give me everything I want
But I need to be alone
And believe me baby
I don't understand why
I can't be with you
*****
Dit zegt voorlopig genoeg over de tweestrijd die diep in mij heerst. Well hello Mr. Baileys!

1 opmerking:

Pieterjan zei

Drank en Krezip... Een combinatie die ik al een paar jaar resoluut afwijs. Twee woorden:
Zinnen verzetten.