donderdag 25 januari 2007

Eva going fout!

Na het lezen van enkele van mijn blogs zei iemand me dit: 'Truckers, allochtonen, gevangenen, dictators?' Jaja PJ 'Eva going fout'. En uiteindelijk hij heeft een punt. Ik heb zo de neiging om op verkeerde mannen te vallen. Misschien moet ik eerst het label eens lezen en de bijbehorende handleiding. High maintenance is ook niet alles natuurlijk! Truckers zijn op zich misschien dan nog de beste keuze, ze zijn altijd weg en het huis van mij alleen. Heaven on earth, maar natuurlijk niet te lang of Adam zal ingeschakeld worden (jaja mijn euhm tuinman). Die allochtonen zijn gewoon verkeerd geïnterpreteerd, zolang ze leren fietsen en zich aan de verkeersregels houden heb ik helemaal geen problemen met hen. Denk maar aan mijn zingende telefoonverkopende kerel. Hanne, dankuwel om zijn identiteit te onthullen... Die gevangenen, jaaaaa dat wijst natuurlijk weer op dat bad boy karakter he of was het nu op mannen in uniform... anyway Michael Scofield is altijd welkom. (voor de vrouwen onder ons en de mannen die willen weten hoe de ideale man eruit ziet, zie foto). Zoals Séverine gisteren zei bij het voorbijlopen van de gevangenis in Hasselt: 'die zou ik wel helpen ontsnappen en natuurlijk mag hij komen onderduiken bij mij. Onder de lakens dan welteverstaan'. Same here. En die dictator, wel hij bestaat echt. Of ik hem nu al Adam mag noemen, daar moet nog enig denkwerk over verricht worden. En hij is helemaal zo slecht niet als ik doe uitschijnen, hij weet enkel zijn mening nogal euhm te drukken en discussiëren is helaas niet mogelijk met hem en ook hij houdt wel eens van de woordjes Schneller schneller dus in principe geen nood! Van wat snelheid of Duitse praat is natuurlijk nog nooit gestorven. De slachtoffers in de gaskamers dan buiten beschouwing gelaten. Of die fameuze woorden ook daadwerkelijk tegen mij gezegd worden, dat weet natuurlijk niemand! (Ode aan Undercover Lover Timbeau) Zolang er in raadsels gepraat wordt, is Adam2 nog veraf en zal ik het maar stellen met de originele, nooit te overtreffen versie!

Geen opmerkingen: