zaterdag 20 januari 2007

Ergernissen

Een mens heeft zo van die dagen dat hij zich aan alles en nog wat ergert. Vandaag was 'mijn' dag.
Ik reed daarstraks met de auto naar de stad, op zich geen probleem natuurlijk. Het was ondertussen al donker en ik zag iets op de weg maar ik wist niet goed wat. Uiteindelijk bleek het om een fietser te gaan, die zonder lichten de straten van Sint-Truiden city onveilig maakte. Daarbovenop kon de kerel nog niet eens fietsen ofwel was hij goed bezopen gezien de uitzwenkende beweging die hij met zijn vehikel maakte. Het was natuurlijk ook (helemaal niet met de vinger wijzend) nog een bewoner van het asielcentrum. Naast de taal kunnen ze die mannen daar misschien ook eens leren fietsen. Fietsen in Belgiƫ is helemaal niet hetzelfde als dat fietsen in de jungle of in niemandsland! Dat daar in het midden van de weg gereden wordt boeit geen kat. Ze hebben daar misschien nog bewondering voor iemand met een fiets... Nu, ik ben helemaal niet racistisch maar dit gaat me soms te ver. Van rode lichten hebben ze ook nog nooit gehoord. Ze steken over bij om het even welk kleurtje het licht aangeeft. Nice... Nogmaals ik ben helemaal niet racistisch. Ik heb zelfs een zwak voor mensen met een getinte huid, om niet te zeggen een eeuwigdurende kleine crush. Dus als u, telefoonverkopende-zingende jongeheer met de Italiaanse achternaam, doch Marokkaanse voornaam, dit leest, verwijt mij dan alsjeblieft niks! U ziet er na al die jaren nog steeds hot and steamy uit.
Dit gezegd zijnde, over naar ergernis nummer 2. Een avondje gezellig film kijken is altijd leuk dus op naar de videotheek. Mijn hart maakte een sprongetje toen ik zag dat ze daar ook Haagen Dasz ijs verkochten! Ik hup hup naar die diepvries op zoek naar mijn favoriete smaak. Cookies and cream was aanwezig, zij het in een klein formaat, 100 ml gaf het etiketje aan. Wie eet er nu 100 ml Haagen Dasz ijs?? 300 ml is op zen minst doenbaar ;) Maar ja bij gebrek aan beter, 100 ml will have to do. Misschien kleine verjaardagstip...

2 opmerkingen:

Doran zei

jaja! Wahied :) wat een inpact heeft die toch wel niet op u :) lol
eneuh 300 ml Haagen Dasz?!! wow!! :)
Snoepertje! 't Is in ieder geval geen tip vor mij :) kheb al genoeg :) hihi ...

Pieterjan zei

Van Hitler naar allochtonen... Eva gaat voor alles als ze bronstig is ;-).